kidney

Bir Böbrek satın almak istiyor musunuz yoksa, sizin satmak istiyorum
Böbrek? sen
para için böbreğini satmak için bir fırsat arayan
aşağı mali mola nedeniyle ve ne bilmiyorum
sonra bugün bize yapmak ve size iyi bir teklif eder
senin Böbrek para miktarı. Benim adım, Doktor DAGAMA olduğunu
ben bir
PREMIER MEDICAID INTERNATIONAL nephrologist. Bizim kliniği
Böbrek Cerrahisi uzman ve biz de başa
satın alma
ve yaşayan bir ile böbrek nakli
ilgili donör.
Biz Hint, Türkiye, Nijerya, ABD, Malezya bulunmaktadır.
Eğer böbrek en çok satan veya satın almak değilseniz lütfen
e-posta yoluyla bizimle irtibata geçiniz.
E-posta: premiermedicaidinternational@yandex.com

Saygılarımla
Dr DAGAMA.

Leave a Reply

